reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Betak

Martin Betak

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Student, neuveritelne, ale este ma vevyhodili zo skoly :D Zoznam autorových rubrík:  fotografieliteratúrapoéziaostatné

reklama

poézia

Jeden študent

Martin Betak

Jeden študent

  • 15. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 729x
  • 0
Odveci nadpis

Martin Betak

Odveci nadpis

  • 15. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 754x
  • 0
Ranná chvíľka poézie

Martin Betak

Ranná chvíľka poézie

Ranná chvíľka poézie...ten kto sa ráno zobudil a blikala mu obálka na mobile,vie ;)

  • 12. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 762x
  • 0
báSEN

Martin Betak

báSEN

Práve som sa vrátil domov z Piana. Je mi strašná zima, pretože som šiel domov pešo (do Turnej). Na Pätách mám otlaky, tak idem po špičkách. Po chvíli mám aj na nich otlaky. Sadám si na múrik a oddychujem.

  • 10. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 934x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu