reklama

Ranná chvíľka poézie

Ranná chvíľka poézie...ten kto sa ráno zobudil a blikala mu obálka na mobile,vie ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu


Dotyk leta Už svitá krásny deň ja snívam si svoj sen Je v ňom leto, žiadny mráz a náladu mám zas chodiť len tak v kraťasoch celý svet je pre nás dvoch V tráve ležať celý deň ja stále myslím len a len na tvoje vlasy, pery, bozk láska sprav mi už radosť Za ruku ma chyť, pusu mi daj na gitare do rána mi hraj ku mne sa pritúl miláčik a keď mi zaspíš v náručí Domov Ťa odnesiem kde budeš snívať tento sen

Martin Betak

Martin Betak

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Student, neuveritelne, ale este ma vevyhodili zo skoly :D Zoznam autorových rubrík:  fotografieliteratúrapoéziaostatné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu