reklama

báSEN

Práve som sa vrátil domov z Piana. Je mi strašná zima, pretože som šiel domov pešo (do Turnej). Na Pätách mám otlaky, tak idem po špičkách. Po chvíli mám aj na nich otlaky. Sadám si na múrik a oddychujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Sem-tam prejde okolo auto...a dosť veľa taxíkov. Bože, keby mi tak niekto zastavil a zviezol ma. Veď možno keď pôjdu aj kamoši z piana tak si ma všimnú...začína mi byť solídna zima. Klesá mi hlava a zatvárajú sa mi oči. Vyrazil som pred takmer hodinou a som ešte len medzi Tescom a Kauflandom....

Nechávam sa unášať snom. Je to fajn sen. Sedím za bicími na obrovskom pódiu. Lucky, Robertolamas a Kapitán predomnou s gitarami. Zdvihnem hlavu a vidím ten niekoľko tisícový dav! Čozééé?! To je fasa pocit! Tá atmoška! Asi umrem! ... Reprákové steny si tíško pradú,aby ich o chvíľu rozozvučali tóny pesničky. Lucky začína. 4/4 takt na hajtke...milujem túto pesničku! Vybíjané opasky, zicherky a reťaze...

Klinger!!! Kua nespi!...hovorím si. Vieš čo to je hypotermia. No jasné, najprv je ti kosa,klepeš sa. Potom sa klepať prestaneš. Potom začneš zaspávať až zaspíš. A podchladíš sa, stratíš všetko teplo a zamrzneš... Ty sa už pomaly prestávaš klepať...takže na nohy a pochoduj domov! ... ale nie, ja si chcem ešte na chvíľku oddýchnuť, moje nohy si potrebujú oddýchnuť, vyhováram sa sám pred sebou. Tak dobre, ale len na chvíľu...

Zasa upadám do pekného sna...po štvrťhodinke sa strhnem. Klinger ale makaj! Sedíš tu dobrú trištvrte hodinu a je ti strašná kemra. Nedúfaj že chalani ešte prídu! Musíš počítať s tým, že uz mohli prejsť okolo a nevšimli si ťa. Si tu sám a to či sa dostaneš domov záleží len od teba. Na nohy!!!

Tak sa pomaly vlečiem...teda skôr plazím domov. tie otlaky strašne bolia. Bolí kažký krok a zatínam zuby. Už aj tie ma bolia čo ich tak zatínam. Počujem klaksón. Taxík. Chalani na volajú dnu. Preplazím sa na druhú stranu cesty a nasadám. Majú blbé otázky, že čo ma to napadlo ísť pešo a sám...už som to tam nemohol vydržať, privádzalo ma to tam do stavov hlbokej depresie, pomyslím si a len myknem plecami. Nemám chuť ani síl to vysvetlovať. V Turnej vystupujeme a chvíľu si chalani a baby kecajú. Ja sa opäť klepem. Bolia ma nohy a chce sa mi spať...Odchádzam domov.

Pomaly sa plížim po schodoch a svietim si mobilom, aby som nezobudil ostatných. Super, som v izbe. Juro už je doma. A prečo dofrasa nepustil radiátor???!!! Je tu zima ako v psinci. Ja toho bacigalu zabijem!...preblesne mi hlavou a zapínam radiátor. Pomaly sa prezliekam a zakrývam sa ľadovou prikrývkou. Keby tak mám niekoho, kto by ma zohrial...bohužial Klinger, to už je preč... Napadjú mi dva verše. Snažím sa ich rozvinúť, doplniť...zapisujem si to do mobilu ako SMS...Je to hotové a rozmýšľam komu to poslať?...Jeden adresát ma napadá...ale...mám Klinger? Čo povieš, nebude to blbé? Takto v noci o druhej? ... Pomyslí si o mne, že som opitý alebo čo... Ale povedz úprimne, vypotil by som toto keby mám vypité? Asi nie. Tak vidíš. Ona to pochopí, neboj. Správa - odoslať - Áno. A je to hotovo. Je 2:05 a zatváram oči, aby som sa ponoril do myšlienok a snov. Viva La revolusión!!!




báSEN
Klepem sa zimou,

chcem byť už s Tebou!

Hrejivý úsmev dáš mi,

A budem Tvoj navždy.

Príď a už ma nepusti,

zahoď všetky zábrany.

Tvoje pery na mojich,

už cítim Tvoj sladký dych.

Nechaj vzplanúť vášeň,

nech sa nám splní sen.

Rozpáľ ma až do biela!

Viem, že by si To chcela.

Láska, neha, hravosť,

Chcem Ťa cítiť až na kosť.

Ja Ťa čakám, príď,

tak už láska príď!


Ps: ja som len chcel napísať tú báSEN, ale keď mal byť vyplnený aj perex...tak som sa trochu rozpísal. Dúfam, že som dnes nenudil....aj keď neviem koho by toto mohlo zaujímať...ale neriešim

Martin Betak

Martin Betak

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Student, neuveritelne, ale este ma vevyhodili zo skoly :D Zoznam autorových rubrík:  fotografieliteratúrapoéziaostatné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu