reklama

Nočná mora jedného vysokoškoláka

Keď som sa večer ukladal spať, pustil som si pohodovú hudbu a snažil som sa pomaly zaspať. Lenže mi to veľmi nešlo a to malo byť pre mňa varovaním...Asi o jednej v noci som sa konečne pobral do krajiny snov a začal snívať sen,ktorý bol koktailom zážitkov, pocitov a obáv z posledných pár dní...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

- ...sakra, dnes mám skúšku z matiky a nič som sa neučil!

- Ale kľud klinger, veď aj fyziku si dal a nič si sa neučil, tak nerob paniku!

- To je síce pravda, ale na nej som mal aspoň ťaháky

- Klinger vzchop sa! Je to tvoj posledný termín, takže okamžite z postele von, a hajde na vlak!

Tak som vstal. Boli štyri hodiny ráno a všade tma. V dobe,kedy väčšina normálnych ľudí spí, ja sa pomaly vlečiem na zastávku a psychicky sa pripravujem na skúšku...Dnes to však bolo iné. V momente,keď som vyšiel z domu, rozodnilo sa a bolo fajn krásne ráno. "Haluz" pomyslel som si, ale neprišlo mi to divné a viac som to neriešil. Cestou na zastávku som stretol (volajme ju Smeja) a tá ma volala do Tesca.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Klinger? Nešiel by si so mnou do tesca? Len tak, z haluze :)

- Nemôžem Smeja, musím isť do školy na skúšku...

- Ale poď, pôjdeme štvornožky, budeme tam rýchlejšie

- Dobre, ale ak nestihnem vlak! ...

- Neboj klinger ;-)

Tak sme liezli štvornožky do tesca, kecali a na moje prekvapenie sme išli celkom rýchlo...asi ako auto. Čo ma však zarazilo, boli ludia popri ceste. Ako na rallye Dakar, alebo pretekoch do vrchu. Proste mávali, usmievali sa a fandili. Nechápal som prečo,ale veľmi som tomu nevenoval pozornosť. Zrazu som sa totiž ocitol v Žiline pred budovou A-čka. Nebol som ani v Tescu a aj Smeja niekam zmizla. Postavil som sa na nohy. Skúška začínala o deviatej. Bolo 9:30. Vbehol som do budovy a našiel triedu. Zaklopal, vošiel dnu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Dobrý deň, prepáčte, ze meškám, ale ušiel mi vlak.

Usúdil som, že profka by asi ťažko uverila tomu, že som šiel z Trenčína do Žiliny štvornožky.

- A to si ako predstavujete?! To sa takto neskoro chodí na skúšku?!

Pustila sa do mňa a už som videl, že ma dotrhá jak noviny.

- A akým vlakom ste teda prišli? Há?

V duchu som si vyrátaval čas cesty a odchody vlakov.

- O osem štyridsať

- No to sotva

Zatvárila sa strašne kyslo

- Ale sadnite si a dám vam test.

Jupí :) Tak predsalen dnes tú skúšku možno spravím. Keď mi však profka podala test, úsmev mi zmrzol.

"To čo je??? Dokelu veď to vôbec neviem vyrátať" a hlavou sa mi žačali preháňať pochmúrne myšlienky

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"No to je super, akože trepem sa sem štvornožky 80 kilometrov aby som tu len tak sedel a čumel do blba? Čo je to za test? Veď také niečo sme ani na cvikách nepočítali. Kua mal som sa učiť! Ja som ale pako!"

Dve hodiny som tam sedel a obklopovala ma bezodná beznádej. Ako sa časový limit blížil ku koncu, moje srdce bilo pomalšie a pomalšie, na čelo vystupoval studený pot...

- Položte perá!

Zahlásila profka...

"Som vriti" bolo posledné na čo si pamätám...

Zrazu som sa strhol a vidím, že som doma vo svojej posteli. Schytil som telefón a skontroloval dátum. 3.2. 2008. Super, mám ešte dva dni času.

- Nebuď pako klinger a utekaj sa učiť!!! pomyslel som si...zatvoril som oči a hlavou mi stále znelo ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

... "Som vriti" ...

Martin Betak

Martin Betak

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Student, neuveritelne, ale este ma vevyhodili zo skoly :D Zoznam autorových rubrík:  fotografieliteratúrapoéziaostatné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu