reklama

Koniec červených vlasov

Koniec červených vlasov aneb koniec recesie... asi pred rokom som dostal šialený nápad nafarbiť si vlasy na červeno. Úplne celé, na žiarivo červenú, krikľavú a zdaľeka vidiťeľnú. Šokujúco červenú, okázalú a poburujúcu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Ešte čerstvé :)
Ešte čerstvé :) 

Ešte čerstvé :)

Bolo zaujímavé sledovať reakcie ľudí naokolo, ako neveriacky pozerajú na chalana s ohnivo červenými vlasmi žiariacimi na jarnom slnku, ktoré bijú do očí na desiatky metrov. Bolo úžasné cítíť tie pohľady na sebe, a pozorovať ako sa každý na chvíľu zastaví, zabudne na svoje starosti a s otvorenými ústami sleduje tú nádhernú červeň na mojich vláskoch :)

Za tie tri-štyri mesiace čo mám ohnivo červené vlasy som sa stretol s rôznymi reakciami. Väčšinou boli zmesou šoku, zdesenia a úžasu, niektorí sa pousmiali, niektorí mi aj pochválili farbu, že sa im páči (nielen mladí, ale dokonca aj jedna 40 ročná teta čo predávala zmrzlinku), niektorí na mňa dosť škaredo pozerali, ako keby som urazil ich osobu, alebo im zjedol raňajky, niektorí mali narážky na buzerantov ... no koniec koncov bola to zaujímavá skúsenosť :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Škoda že som nežil v socíku, bol by som zvedavý, ako by sa ľudia a hlavne komači tvárili keby mám také červené vlasy (červená = farba komunistickej strany ale aj červená = recesia a vybočenie z radu a šedého priemeru) ...

No nech je ako chce, teraz je už koniec recesie, dávam si prefarbiť vlásky na všeobecne akceptovanú a normálnu, v ničom nepohoršujúcu čiernu farbu. Amen.

Stále žiarivo červené :)
Stále žiarivo červené :) 

Stále žiarivo červené :)

No a v obleku :)
No a v obleku :) 


A už vyblednuté :(
A už vyblednuté :( 

A už vyblednuté :(

Martin Betak

Martin Betak

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Student, neuveritelne, ale este ma vevyhodili zo skoly :D Zoznam autorových rubrík:  fotografieliteratúrapoéziaostatné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu