reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Betak

Martin Betak

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Student, neuveritelne, ale este ma vevyhodili zo skoly :D Zoznam autorových rubrík:  fotografieliteratúrapoéziaostatné

reklama

ostatné

A že bajk a sneh nejdú dokopy!

Martin Betak

A že bajk a sneh nejdú dokopy!

Tak sme sa dnes prebudili do krásneho zimného počasia: zima až to praštalo, studený vetrisko a vločiek na tisíc... Škoda, že dnes som výnimočne išiel s bráchom do roboty, keďže segra má stužkovú a tatko do roboty nemohol, inak by som strávil deň nejakou robotou v teple domova. Ale nie o tom som chcel...

  • 30. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Hádanka: Ako zarábala Auto-reklama?

Martin Betak

Hádanka: Ako zarábala Auto-reklama?

Asi pred mesiacom som šiel z intrákov v Žiline do skúšobne na skúšku. Cestou som videl pár áut s nálepkou Auto-reklamy.

  • 25. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
reklama
SkryťZatvoriť reklamu