reklama

Čakáme bábo

Je to už veľmi dávno, čo naša rodina vítala nový prírastok. Ďaľšieho člena. Ďaľšie bábo. Naposledy to bolo pred viac ako dvanástimi rokmi.Dobre si pamätám na ten deň keď prišiel medzi nás, hoci som bol ešte malý. Hneď odzačiatku som si ho obľúbil a stal sa mojím kamarátom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Pamätám sa na to, ako ma vždy privítal, keď som prišiel poobede zo školy, aký bol rád, že ma vidí. Pamätám sa na to, ako sme spolu hrávali futbal. Aj s Peťom a Jurom. Ako sme chodievali k babke a lašovali sme v špajzi a hľadali nejakú dobrotu. A keď nás babka nachytala, vyhnala nás von zo špajze. My sme si ale sadli na lavičku a vedeli sme, že o chvíľu babka príde sama s nejakou dobrotou. Ja som vždy šiel na čerešne, ale on nikdy, lebo na strom v živote nevyliezol. Radšej zasa otravoval babku a prosíkal o maškrtu. Neviem ako to robil, ale vždy ju dostal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Pamätám sa na tie dni cez letné prázdniny, keď sme len tak ležali v tráve, driemali a užívali si slniečka. Milujem letné prázdniny. Ale mám pocit, ze jemu sa až tak nepáčili. Teda nie tá pohoda, ale skôr to teplo. A večer sme sedeli na lavičke kým sa nezotmelo. Bolo to zvláštne, lebo postupne sme si začali rozumieť aj bez slov. Nikto nič nepovedal a aj tak sme vedeli, akú má ten druhý náladu.

Obrázok blogu


Ale jedného dňa umrel. Bolo to cez leto. Myslím, že to bolo pár dní pred tým, ako mal mať narodeniny. Aj na tento deň sa dobre pamätám. Bol som v hale a akurát sme maľovali na poschodí. Prišiel tato a povedal, že umrel. V ten deň som stratil niečo...čo sa ani nedá popísať. Už je tomu dva roky. A práve teraz, cez leto, čakáme nového člena rodiny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu


Moja mama je zvláštna. Má nás štyroch, ale ešte chce daľšieho. A viete čo? Ja sa teším. Konečne bude vonku na dvore veselo, bude tam krik, dupot, možno sa zasa naučíme hrať aj futbal, možno budeme zasa chodievať k babke na maškrty, chodiť na čerešne, sedieť na lavičke za dlhých letných večerov, nič nehovoriť a predsa si rozumieť každé slovo.

Uvidíme. Ale veľmi sa teším. Už sa neviem dočkať, kedy nového člena rodiny odfotím a spravím daľší fotočlánok :)

Martin Betak

Martin Betak

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Student, neuveritelne, ale este ma vevyhodili zo skoly :D Zoznam autorových rubrík:  fotografieliteratúrapoéziaostatné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu