reklama

Nočná mora jedného vysokoškoláka II

Ja len toľko...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

...že tú matiku som dal :) jupííí

( Nočná mora jedného vysokoškoláka )

Učil som sa to do noci, okolo tretej nadránom som nad tým zaspal. O štvrtej budík. Ospalá cesta na bus, na vlak. Príchod do Žiliny o pol siedmej. Do skúšky ostáva slabá hodina a pol. Pozerám si ešte nejaké príklady, hádžem ich na A4 (akože ťaháky )...

Osem hodín. Poloprázdna trieda a test na mojom stole. S úľavou zisťujem, že to nie je ako v tom sne. Každý príklad viem zhruba vyriešiť. Ešteže mám nápovedu na ťahákoch. Sakra, nech už si sadne a nesliedi...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vyťahujem A4 a tvárim sa, že sú to moje výpočty k písomke. Postupne sa prelúskavam príkladmi...zisťujem, ze som v triede sám. Zmätene pozerám na profesorku a nesmelo sa pýtam, koľko mám času. Ešte 13 minút. Makám. Trasú sa mi ruky. Serem na to. Odovzdávam písomku a padám von na vzduch.

Je pred dvanástou. Zachvíľu budú výsledky. Hrnieme sa do učebne. Srdce mi búši. Je to tou kurva silnou nočnou kávou, alebo stresom? Alebo je to oboje? Neriešim. Už číta mená. Moje zatiaľ nie. Uff...to boli všetci,čo mali málo bodov. Musím mať 16,inak som vriti. "Beták - 16" zahlási profka. "Jebááááááááááá a som za vodou!!!!" preblesne mi hlavou. Stres opadá. Ruky sa netrasú. Zápis v indexe a plachte. No super to vyšlo :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS1: Kto pozná skupinu Vandali, vie,že: Úsmev zažiari na tvári, keď sa ti život vydaríííí :)

PS2: Stále však platí, že život nie je nikdy dobrý...to len teraz je trochu menej napiču ;)

Martin Betak

Martin Betak

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Student, neuveritelne, ale este ma vevyhodili zo skoly :D Zoznam autorových rubrík:  fotografieliteratúrapoéziaostatné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu