reklama

A že bajk a sneh nejdú dokopy!

Tak sme sa dnes prebudili do krásneho zimného počasia: zima až to praštalo, studený vetrisko a vločiek na tisíc... Škoda, že dnes som výnimočne išiel s bráchom do roboty, keďže segra má stužkovú a tatko do roboty nemohol, inak by som strávil deň nejakou robotou v teple domova. Ale nie o tom som chcel...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Tak sme sa vydali na cestu z Trenčína do Piašťan. Na diaľnici sme si to valili až 60-tkou a tak nám cesta rýchlo ubiehala :) Bol som aj celkom prekvapkaný, lebo po ceste sme nevideli žiadny vykotený kamión ani búračku. A prekvapkali ma aj cestári. Pri Hornej Strede už usilovne odhŕňali diaľnicu. Tak sme si pekne vpohode došli do Piešťan, kde vládlo také isté príjemne počasie ako aj v Trenčíne...a zrazu som to uvidel...

Obrázok blogu


Tetuška si to šinie na bajku po krásne zasneženej a zľadovatelej cestičke, ako keby sa nechumelilo :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Asi preto, že tetuška číslo jedna sa z bajku nez...padla, nabrala odvahu aj babička jedna, a tiež osedlala svoj bajk :)

Obrázok blogu

Keďže babičke jedna, ani tetuške jedna sa nič nestalo, nič nebránilo prevetrať bajk ani babičke dva.

Obrázok blogu

Babička tri si trúfla dokonca premyšičkovať sa pomedzi autá sťa Armstrong :)

Obrázok blogu

A čože mladí sa dajú zahambiť tetuškami a babičkami??? To isto nie! A tak si táto slečna jedna fujazdila romantickou zimnou krajinkou :)

Škoda, že sme cestou nevideli žiadneho zrazeného cyklistu, babičku, tetušku, slečnu (nie žeby som to niekomu prial) ale chýba mi tu nejaká pekná fotka rozfláknutého cyklistu...pre výstrahu ;)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS1: Ospravedlňte kvalitu fotiek,prosím. Môj staručký mobil lepšie nezvláda, aj keď sa veľmi snaží ;)

PS2: Tieto fotky som nafotil v priebehu ani nie pol hodiny. Nie všetkých som stihol cvaknúť, bolo ich odhadom 15-20....to viete, babičky a tetušky na bajkoch sú strááášne rýchle :)

Martin Betak

Martin Betak

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Student, neuveritelne, ale este ma vevyhodili zo skoly :D Zoznam autorových rubrík:  fotografieliteratúrapoéziaostatné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu